Back
Products
Back

About

Back

Explore

התפרחת שלנו נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו, זה ניכר בכל מה שאנחנו עושים לרבות בתהליך ייבוש הקנאביס שלנו (ייבוש הקנאביס מעשיר את טעמה והשפעתה של התפרחת ע"י שימור הטרפנים, הקנבינואידים, הפחתת כלורופיל והיפטרות מטעם לוואי צמחי). אנחנו תמיד מחפשים הזדמנויות להביא לכם את התפרחת הטובה ביותר ממתקן הגידול שלנו. כדי להגן על שלמות ה-'BC BUD' (פרח הפרימיום המפורסם מ – British Columbia), צוות המגדלים שלנו, המורכב ממגדלי Legacy ותיקים וממגדלים המתמחים בגידול במתקן הטכנולוגי שלנו, עבדו יחד כדי להפוך את הייבוש בתלייה לעוד חלק משמעותי משיטת הגידול הייחודית שלנו. אנו ניגשים לכל שלב בתהליך הגידול, הקציר ואחרי הקציר באכפתיות ודאגה, וייבוש בתלייה הוא חלק בלתי נפרד מכך.

קנאביס במתקן גידול טכנולוגי
ייבוש קנאביס בתליה

מה זה ייבוש בתלייה?

ייבוש בתלייה ('Hang Drying') הוא מנהג עתיק שבו צמח הקנאביס כולו נתלה הפוך לייבוש. אימצנו את שיטת הייבוש הזו כחלק בלתי נפרד מהתהליך שעובר כל צמח במתקן הגידול הטכנולוגי שלנו (וכשאנחנו אומרים מתקן, אנחנו מתכוונים למתקן בגודל 1.65 מיליון רגל מרובע), בו כל אצוות פרחים, מיובשת בקפידה בחדרי ייבוש טכנולוגיים, בהם אנו מנטרים את הטמפרטורה והלחות.

עובדה מעניינת – כל אחד מ – 16 חדרי הייבוש שלנו יכול להכיל כ-2,000 צמחים בו זמנית.

בתחילת התהליך, צמחי הקנאביס הבוגרים נקצרים בעדינות ונקטפים ידנית, כשהם שלמים לחלוטין. לאחר מכן הם מועברים בזהירות מחדרי הפרחים לחדרי הייבוש בתלייה. כל צמח תלוי בעבודת יד, במלואו, כפי שהוא, עם העלים והכל, כשהוא הפוך.

כשהעלים מתייבשים, הם יוצרים מעין כרית טבעית סביב הפרח – כשהם מגנים על צורתו הטבעית של הפרח ועל הטריכומות שלו (שערות דקיקות דמויות קריסטלים, הצומחות על גבי הפרחים. בעלות ריכוז גבוה של חומרים פעילים וארומה חזקה). הצוות שלנו עוקב בקפידה אחר התהליך כדי להבטיח רמות לחות אופטימליות של כל אצווה, מההתחלה ועד הסוף.

התוצאה? 'BC BUD', הפרח המפורסם, קריסטלי ונוצץ יותר, ארומטי יותר, עשיר בטרפנים, ובעל צורה טבעית יותר.

ייבוש עלים
נבט
נקודות רכישה
היכן ניתן לרכוש?

בעלי רישיון לקנאביס רפואי יוכלו לרכוש את זני המותג בבתי המרקחת בפריסה ארצית.

בודק...